Ομιλητές Unconference

Key Note Speaker: David Allen

Keynote speaker David Allen is the founder and chairman of the David Allen Company, which is a productivity training and consulting company that
provides services designed to increase performance, capacity and aligned execution. Bestselling author, Founder and Chairman. David Allen is an author, consultant, international lecturer, Founder and CEO of the David Allen Company. The David Allen Company is a productivity training and consulting company that provides services designed to increase performance, capacity and aligned execution. They count among their clients some of the world’s most prestigious corporations, including over 40% of Fortune 100 companies. David Allen is widely recognized as the world’s leading authority on personal and organizational productivity. His thirty years of pioneering research, coaching and education of some of the world’s highest-performing professionals has earned him Forbes’ recognition as one of the “Top five executive coaches” in the United States, and as one of the “Top 100 thought leaders” by Leadership Magazine. Fast Company hailed David Allen “One of the world’s most influential thinkers” in the arena of personal productivity, for his outstanding programs and writing on time and stress management, the power of aligned focus and vision, and his ground-breaking methodologies in management and executive peak performance. David Allen is the author of three books; the international bestseller, Getting Things Done: the Art of Stress-Free Productivity (popularly known by the brand shorthand of GTD®), Ready for Anything, and Making It All Work: Winning at the Game of Work and Business of Life. Getting Things Done has been a perennial business bestseller since it’s publication in 2001, and is now published in 28 languages. TIME magazine heralded Getting Things Done as “The defining self-help business book of its time.” GTD has an international following of adopters in corporate enterprises, institutions and entrepreneurs. It has given rise to a thriving GTD industry of websites, blogs and software applications. Internet searches bring up tens of millions of references. David Allen is a rarity in the Twitter world, as one of the few non-celebrities with over a million followers hanging on his informative wit and inspiration. PC Magazine noted him as one of the “Top One Hundred to Follow” on Twitter.

Φωτεινή Δαρειωτάκη

Η Φωτεινή είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας και Μεταπτυχιακού Οργανωτικής & Οικονομικής Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στην Αθήνα. Από το 2001 έχει διατελέσει Στέλεχος Ανθρώπινου Δυναμικού σε πολυεθνικές και Ελληνικές επιχειρήσεις όπως η ICAP Group, KPMG, Alpha Bank, ZuluTrade, και ManpowerGroup και έχει αποκτήσει εκτεταμένη εμπειρία σε επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού, διαχείριση απόδοσης καθώς και employer brand management. Έχοντας πιστοποιηθεί ως Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από το 2013 και ως Coach (ICF-ACTP) από το Erickson Coaching International από το 2015, η Φωτεινή προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες και coaching σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη. Από τον Δεκέμβριο 2017, συνεργάζεται με τη DOOR Training & Consulting ως Executive Coach / Master Trainer με εξειδίκευση σε θέματα ηγεσίας, coaching, επιρροής, πωλήσεων και προσωπικής αποτελεσματικότητας, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες HR consulting (job descriptions, assessment centers, κλπ). Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη μεθοδολογία Getting Things Done. Η Φωτεινή διαθέτει πιστοποίηση ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Πανεπιστήμιο Αθηνών) καθώς και πιστοποίηση για χρήση και ερμηνεία των Hogan Personality Assessment Inventories. Από τον Νοέμβριο 2013 προσφέρει εθελοντικά mentoring σε αποφοίτους και νέους επαγγελματίες. Εκτός από Ελληνικά, που είναι η μητρική της γλώσσα, μιλάει επίσης άριστα Αγγλικά.

Φαίδρα Καλή

H Φαίδρα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και είναι παντρεμένη με τρία παιδιά. Είναι απόφοιτος του Βρετανικού Πανεπιστημίου University of Surrey , κάτοχος πτυχίου Bachelor of Science (Hons) σε Economics και μεταπτυχιακού τίτλου European MBA in Finance με διάκριση, του Γαλλικού Πανεπιστημίου Ecole Superieure de Commerce et de Management. Από το 2000 έχει διατελέσει στέλεχος στην Alpha Bank, την Τράπεζα Πειραιώς, την Citibank και την NovaBank με κύριο χώρο ευθύνης το Product Management και το Marketing σε όλο τον προϊοντικό χώρο της Λιανικής Τραπεζικής. Έχει εξειδικευθεί στο Digital Marketing και το Project Management και έχει συνεισφέρει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Alpha Bank μέσω του σχεδιασμού νέων προϊόντων αλλά και μέσω της εγκαθίδρυσης νέας στρατηγικής στο CRM. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη μεθοδολογία Getting Things Done. Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία (άνω των 2.000 ωρών) σε στελέχη όλων των βαθμίδων στους Τομείς Προϊοντικής Ανάλυσης, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Ψηφιακής Καινοτομίας, Customer Experience και Change Management. Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στο Evidence Based Coaching και έχει πιστοποιηθεί ως Executive Coach.

Απόστολος Παλάσκας

Ο Απόστολος Παλάσκας είναι Οικονομολόγος (Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών), με πείρα στις Πωλήσεις, στο Λιανεμπόριο και στις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες. Γνωρίζει σε βάθος τις πολλές και διαφορετικές πτυχές της Εκπαίδευσης, καθώς διαθέτει δεκαετή, και πλέον, πείρα στο συγκεκριμένο χώρο, τόσο ως Διευθυντής Εκπαίδευσης όσο και ως Εισηγητής. Η εκπαίδευση είναι το πάθος του! Πιστεύει έντονα στην αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης που συντελείται με βιωματικές και διαδραστικές μεθόδους, ενώ η προσωπική του αποστολή είναι να εμπνέει άλλους στην αναζήτηση νέων δεξιοτήτων και της προσωπικής τους ανάπτυξης. Ο Απόστολος υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα στα ελληνικά και τα αγγλικά σε ένα ευρύ φάσμα από θεματολογίες Ηγεσίας, όπως Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαπραγμάτευση, Λήψη αποφάσεων, Διαχείριση Αλλαγής, Πωλήσεις κλπ. Είναι πιστοποιημένος Intelligent Leadership Executive Coach από τον John Mattone και κατά την τρέχουσα περίοδο παρακολουθεί το πρόγραμμα Executive Coaching & Organizational Development (AADCT) της Impact, το πρώτο πρόγραμμα παγκοσμίως που έλαβε διαπίστευση στο ανώτατο επίπεδο (4 / 4) από το Association for Coaching.

Στάθης Παναγουλάκος

Ο Στάθης Παναγουλάκος γεννήθηκε το 1972. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις, έχοντας εκπαιδευτεί έναν ολόκληρο μήνα στο πρόγραμμα Professional Sales Skills, από την εταιρεία XEROX. Στη συνέχεια, για σχεδόν 10 χρόνια, ήταν διευθυντής πωλήσεων και μέτοχος στην εταιρεία Officetec., στον κλάδο των εκτυπωτικών και φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων. Από το 2012 είναι σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής στην DOOR Training & Consulting. Είναι υπεύθυνος για το τμήμα Mystery Shopping (αξιολόγηση μέσω μυστικών επισκέψεων) και έχει εκπαιδευτεί σχετικά από την MSPA(Mystery Shopping Providers Association). Έχει επίσης εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία Lean Six Sigma(Green Belt). Kυρίως αναλαμβάνει θέματα: Sales, Team building και Presentation skills   Διαθέτει επάρκεια στην αγγλική γλώσσα. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Ο.Α.Ε.Δ, με αριθμό μητρώου 43355.

Χρήστος Τζιόρας

Ο Χρήστος είναι κάτοχος Master in Business Administration (Athens MBA) του ΕΜΠ & ΑΣΣΟΕ, καθώς και MSc στις Νέες τεχνολογίες και επικοινωνίες του ΕΚΠΑ. Το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στον στρατό υπηρέτησε σε θέσεις πληροφορικής (λόγω ειδικότητας) και Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία (από το 2004 έως σήμερα) στους τομείς των εφαρμογών πληροφορικής, στο management και στο marketing. Έχει εμπειρία στην ανάλυση, σχεδιασμό και υλοποίηση έργων πληροφορικής και διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής στη μεθοδολογία Getting Things Done. Επίσης είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από τους φορείς ΟΑΕΔ., ΕΟΠΠΕΠ και την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ).